piątek, 5 kwietnia 2013

Święta a sylwetka

Witam
Koniec tygodnia . Nie wiem jak Wam ale mi ten tydzień nie wiadomo kiedy się skończył . Bardzo pracowity był . Ale jak tak szybko mija czas to dobrze człowiek nie ma czasu na nudę. Chciałbym wszystkim podziękować za otrzymywana maile . Jest bardzo miło że tyle ich otrzymuję . Staram się na blogu odpowiedzieć chociaż w części na nie. Dostałem zapytania dotyczące 7 minutowego treningu zaproszenia do niego bardzo dziękuję  ,ale już jestem i regularnie ćwiczę oraz  buduje swoją grupę .  Jeśli chcesz to podaję link do webinaru w dniu 8.04.2013 o godzinie 20.30 . Serdecznie zapraszam  :
Dla tych co już się zdecydowali to zapraszam do udziału i zapisania się :
Wiem że jestem bardzo krótko w tym biznesie ale regularne ćwiczenia poprawiły mi kondycję , sylwetkę ,nawet Święta i związane  z nimi spotkania rodzinne przy stole i obżarstwo nie powodowało dużego przybrania na wadze . A co najważniejsze w ciągu  paru dni wróciłem do poprzedniej wagi z przed Świąt  czy to nie wspaniale. Zwykle po takich imprezach dużo  przybywało i długo nie mogłem  stracić zbędnych kilogramów . Mam przekonanie że służą mi te ćwiczenia ,bo ruch i gimnastyka służy każdemu. Dlatego zapraszam do posłuchania o tym sposobie na dobra sylwetkę .Przypominam poniedziałek  8.04.2013 o godz. 20.30 tu jest link proszę na niego kliknąć choć jest on na moje nazwisko.
Z pozostałych pytań o działanie w Internecie . Internet jest narzędziem do pracy i trzeba też włożyć pracę aby zarabiać ,na pewno są mniejsze koszty nie potrzeba biura , wystarczy komputer z dostępem do Internetu  , nie potrzeba inwestowania dużych pieniędzy aby zacząć zarabiać , może to być dodatkowa praca jako uzupełnienie tradycyjnej pracy , gdy się pozna narzędzia i systemy to większość pracy wykonują komputery ,nasza rola ogranicza się do ich zaprogramowania i zadania odpowiednich instrukcji . Polecam kursy . Obok po lewej stronie są linki do nich można wybrać to co kogoś interesuje . Zapraszam .
Zapraszam do zapisów do mnie .Otrzymacie darmowe e-booki i inne informacje na temat form  i sposobów zarabiania  , informacje dotyczące interesujących wydarzeń .
Na koniec życzę miłego i udanego weekendu
Pozdrawiam        

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz