czwartek, 11 kwietnia 2013

Podziękowania za 1500 wejść

Witam
Dzisiaj mam 1500 wejść na bloga .Biorąc fakt , że od niedawna prowadzę blog  w  internecie to bardzo duży sukces  .To dzięki Wam , bardzo dziękuję za liczne odwiedziny i czytanie moich wpisów. Bardzo dziękuję za komentarze , oraz wszystkie maile jakie otrzymuję . Ponieważ jest liczna grupa międzynarodowa też wszystkim dziękuję  przepraszam ze po Polsku ale nie znam wszystkich języków osób które mnie odwiedzają . Otrzymywane maile w różnych językach po przez translator tłumaczę na Polski ,jest mi ogromnie miło że o takich ciekawych rzeczach się dowiaduję , mam okazję zobaczyć na zdjęciach różne piękne miejsca oraz zapoznać się z twórczością różnych ludzi poznać preferencje muzyczne .Bardzo również dziękuję za porady i różne historie niektóre bardzo motywujące .
Tak duże zainteresowanie jeszcze bardziej motywuje mnie do pracy .
Bardzo dziękuję Wszystkim  odwiedzającym ,dołożę starań aby jeszcze ciekawiej pisać.
Pozdrawiam         

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz