Witam
Pisałem już o kontrolowaniu kosztów , o działaniu ,skali
,zatrudnianiu ludzi . Dzisiaj chciałbym poświęcić uwagę na jakość . Nie na „ jakoś „ ale na „
jakość „ . Dzisiaj wiele usług wygląda
na to , że jakoś się uda nie ma jakości tej prawdziwej . Gdzieś w urzędzie , w
jakiejś firmie , sklepie podchodzimy do obsługującej nas osoby i po kilku
zdaniach wiemy że nie będziemy dobrze obsłużeni. Są oczywiście jednostki gdzie
nas super obsługują , ale jak na razie to Ja sam spotkałem ich niewiele . Ale gdy już znajdziemy się w takiej sytuacji
,gdy ktoś do nas mało grzecznie się odzywa , czujemy się natrętem a nie
klientem , co w takiej sytuacji robić . Odpowiedź w równie niegrzecznej formie
doprowadzi do konfrontacji i niepotrzebnej wymiany zdań i nic nie załatwimy . W
takiej sytuacji trzeba rozładować napięcie drugiej strony ,nawet uśmiech ,powiedzenie
miłego słowa skierowane do drugiej osoby czasami skutkuje. Jeżeli nie to trzeba
być przygotowany a jednostronny atak , i trzeba dać się takiej osobie wyładować
wysłuchać i na koniec gdy wszystko z siebie wyleje całą złość to wtedy próbować
coś załatwiać . Można też wyjść i przyjść w innym terminie gdy mam na to czas. Nie
jest to łatwe gdy ktoś nas atakuje jest niegrzeczny ,nie odpowiedzieć tym samym
. Ale to tylko zaogni sprawę . Z doświadczenia wiem , że gdy jest się grzecznym
i miłym oraz coś miłego powie na początku rozmowy to zwykle pomaga ,pomaga
przełamać niechęć zły nastrój . Ale gdy
sami obsługujemy naszych klientów ,to
trzeba przynajmniej tak Ja uważam jak najlepiej ich obsłużyć ,zaskoczyć super
jakością i starannością . Gdy będziemy niegrzeczni dla Klienta to on do nas już
nie wróci i powie innym o naszej złej obsłudze , i to jest wiadomość które
błyskawicznie się rozchodzi i trudno ją
zatrzymać. Są klienci marudni , którzy nie bardzo wiedzą czego sami chcą przychodzą
do nas aby wyładować swoje złe emocje , ale zawsze trzeba w takiej sytuacji nie
ulegać złym emocjom i wdawać się w niepotrzebne dyskusje. Dlatego gdy sami jesteśmy obsługujący to
postarajmy się zadowolić wymagani a naszego Klienta. Są też sytuacje gdy
jesteśmy zasypywania lawiną maili z reklamą i zachęcani do kupowania. Są dwa
rozwiązaniu możemy zrezygnować zwykle w każdej reklamie mailowej jest link do
rezygnacji lub wybrania tej najlepszej i korzystnej dla nas . Sprzedaż w
internecie ma swoje plusy ,gdyż cena jest atrakcyjniejsza niż w sklepie , są promocje
możemy porównać wiele ofert bez wychodzenia z domu , przeczytać na forach
internetowych o dostawcy i jego towarze. Mamy dużo więcej informacji ,która pomaga w wyborze. Można też zarabiać a
jak to zapraszam do linku :
Tutaj wszystko przedstawią .Serdecznie zapraszam i
pozdrawiam
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz