Witam
Dzisiaj środek tygodnia . Otrzymałem wiele mail odnośnie
poprzedniego pasta o jakości . Wiem że każdego
denerwuje , że ktoś coś źle zrobił , i trudno zapanować nad emocjami , nad odpowiedzeniem
mu z nawiązką . Tak czasami sam też ulegam złym emocjom jest to naturalne. Ale gdy się wdamy w dyskusje i powiemy to czego byśmy nie
chcieli powiedzieć wtedy zamykamy sobie drogę , nic już nie załatwimy ,a ta
osoba będzie nas długo pamiętać . Dlatego czasami warto jest wyjść nic nie
mówiąc , zacisnąć zęby . Przyjść za
jakiś czas , nie stawiać się na przegranej pozycji . Moim zdaniem zasada to
jest słuszna . Zawsze gdy coś próbujemy załatwić i napotykamy na opór z drugiej
strony ale ten spowodowany jakimiś emocjami ( a nie że próbujemy coś załatwić co nie jest zgodne z prawem ) to
warto w jakiś sposób rozładować te emocje. Śmiech zawsze wywołuje śmiech a
agresja agresję .O tym proponuje zawsze pamiętać. A co by było gdyby coś się zdarzyło ponad
przeciętną obsługę na przykład w banku Pani parzy nam kawę wypełnia dokumenty
za nas i daje nam je do przeczytania i podpisania - przelew , czy uczy nas
obsługi dokonywania transakcji bankowych w internecie i ćwiczy z nami do znudzenia,
jest uśmiechnięta i cieszy się z naszych pierwszych poprawnie wykonanych kroków
, czy nie warto polecić innym ten Bank . Wybrałem ten przykład bo wydarzył się
naprawdę ( chciałbym pozdrowić Panią Aldonę i Paulinę ) . Lub gdzieś na przykład
w Urzędzie Skarbowym zwracają nam uwagę, że trzeba to i
to uwzględnić aby mniejszy podatek zapłacić. Ale to chyba zbyt trudne do
wyobrażenia. Zaskoczenie nas bardzo pozytywnym działaniem korzystnym dla nas
sprawia że chętnie wracamy do takiego miejsca bo wiemy , że tam nas obsłużą
lepiej niż gdzie indziej . W ten sposób zdobywają klientów i to zadowolonych
klientów . Zatem czy nie warto zastosować wyższy standard obsługi Klienta , pozytywnie
go zaskoczyć . Ale jest to co jest nie
wszyscy stosują ta zasadę , jest wiele palcówek w których panują zasady z
poprzedniego ustroju Jaśnie Wielmoży Obsługujący i petent puch marny . Ale
myślę że rynek wyeliminuje takie palcówki .
Pozdrawiam
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz