piątek, 12 lipca 2013

Czy powinno się domagać wykonania tego o czym mówi reklama


Witam

Dzisiaj piątek koniec tygodnia . Chciałbym się podzielić moimi przemyśleniami dotyczącymi  czy jak coś kupujemy czy powinniśmy się domagać od sprzedającego wykonanie w pełni tego co obiecał .Czy niska cena ma tu jakiś wpływ. Spotkałem się z takim sposobem traktowania : za te pieniądze to otrzymujesz to , ale to jest prawie za darmo bo inni za to biorą dużo więcej . Reklama mówią dźwignią handlu . Ale czy jak ktoś coś reklamuje a to do końca nie działa tak jak trzeba . Na przykład proszek do prania nie spiera plamy , czy możemy towar reklamować .Lub gdy zapiszemy się na jakiś kurs szkolenie  czy gdy czegoś nie rozumiemy  ,nie potrafimy zrobić czy mamy prawo domagać się do prowadzącego jasnego wytłumaczenia i powtórzenia ,czy może on odpowiedzieć , że doczytaj w książce ,masz nagrania przesłuchaj to kilka razy ja o tym mówiłem   , wszyscy to rozumieją tylko z Tobą mam kłopot  a teraz nie marnuj czasu innym. Takich przykładów mógłbym mnożyć dużo. Nie wiem jak Wy ale ja uważam że należy mówić prawdę w reklamie , nie powinno się naciągać faktów. Sam gdy coś co kupiłem  nie spełnia moich oczekiwań  to staram się zareklamować ale to dzisiaj jest trudne i mało kto uznaje reklamacje ,  a gdy to nie skutkuje omijam wyroby tej firmy szerokim łukiem.

A co robić w przypadku nabycia kursu szkolenia itp. gdzie w zasadzie kupujemy w ciemno . Ktoś się reklamuje , mówi że nauczy , a po kilku pytaniach z zakresu materiału , zbywa pytającego . Czy odpowiedź typu :

 

„ Wybacz ale nie ma takiej możliwości, aby każdemu z osobna pokazać co i jak...”

 

 jest teraz 100 osób i żadna z nich nie ma takich problemów jak Ty, bo słuchają, oglądają  i robią, co trzeba. „


Może się mylę i nie mam racji ale czy jeżeli  ktoś czegoś nie potrafi i zapisał się po to by tego się nauczyć  i robi coś źle to nie ma Prawa do domagania się pomocy i wyjaśnienia tak aby mógł zrozumieć  . Moim zdaniem to po to się zapisałem na kurs czy szkolenie aby się nauczyć , a rolą prowadzącego jest wytłumaczyć w to taki sposób aby każda osoba to zrozumiała  nawet jeżeli miało to potrwać znacznie dłużej niż to przewidział organizator.  Ale to jest moje zdanie .Mam prośbę o komentarze . Moje pytanie jest następujące :

 czy będąc słuchaczem jakiegoś płatnego  kursu , szkolenia ,Webinaru itp. czy można zadawać szczegółowe pytania i domagać się odpowiedzi w sposób jasny precyzyjny nawet gdy będzie się  tylko jednym z 10000 osób która tego nie może zrozumieć  ?

Zapraszam do komentarzy

Pozdrawiam     

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz