piątek, 8 lutego 2013

Dobry i zły dług


Witam
Wczoraj pisałem o  dobrej inwestycji w Siebie w swój rozwój , naukę . Dzisiaj chciałby się wypowiedzieć  na temat długów. Dzisiejszy świat jest pełen  kredytów kart kredytowych i innych zadłużeń. Kuszące reklamy , potrzeby , chęć pokazania się innym , szpan powoduje że zadłużamy się.  Chcąc kupić dobry samochód  bierzemy , kredyt , super sprzęt  kredyt , zakupy w sklepie płacimy kartą kredytową. Przyznany limit na karcie powoduje że możemy wydać więcej niż mamy. Co tam uzupełnimy z wypłaty . Ale dług robi się coraz większy ledwo wystarcza na jego obsługę. Powoli związujemy się  z bankiem  , w przypadku zmiany oprocentowania musimy się zgodzić bo nie mamy innego wyjścia  ,jesteśmy zadłużeni a Bank niezbyt chętnie pozbywa się klientów  .Ktoś powie tak ale mam gdzie mieszkać , mogę jeździć samochodem , mam telewizor za gotówkę mnie nie było by stać . Zgoda są potrzeby bytowe  które trzeba zaspokoić. Ale nie zawsze to na co zaciągamy kredyt jest towarem pierwszej potrzeby . Zawsze mamy wybór. Ale jest też dobry kredyt . To taki gdy płacąc  go  zarabiamy jeszcze na tym. Nie jestem fachowcem od kredytów dlatego odsyłam do fachowca Roberta Kiyosaki  który przedstawi w krótkim filmie zasady takich kredytów. Zapraszam do oglądania




Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz