czwartek, 7 lutego 2013

Dobra inwestycja

Witam
Chciałbym poruszyć temat inwestowania w Siebie. Moim zdaniem jest to najlepsza inwestycja. Inwestowanie w Swój rozwój ,swoje umiejętności , wiedzę poprawia nasza pozycję . Mając odpowiednią wiedzę poszerzamy swój światopogląd zaczynamy dostrzegać nowe rozwiązania których do tej pory nie widzieliśmy. Dalszy własny rozwój , zmiana przyzwyczajeń , sposobu myślenia, przejście od narzekania do działania spowoduje że zmienimy własny los własne życie. Słyszałem kilka historii o ludziach którzy bez pieniędzy , doszli do wielkiej fortuny dzięki  własnemu pomysłowi , wytrwałości  i determinacji .
Chciałbym tutaj dać przykład jednego znanego aktora , który na początku swej drogi kiedy nikt go  nie znał  , stracił rodzinę ,nawet psa musiał sprzedać .Ale upór i wytrwałość ,wiara we własne umiejętności ,oraz determinacja doprowadziła go na szczyt . Jest to historia Sylwestra Stallone .
Gdyby nie jego wiara w siebie i doskonałe umiejętności ,oraz ciągła walka . To jest naprawdę inspirująca historia który spełnił swoje marzenia.




Aby było ciekawiej to ten film Video dostałem od pewnego człowieka z USA .Przesłał mi maila .Jestem  pełen podziwu że ktoś przetłumaczył i   przeczytał mój post   i udzielił mi porad . Jestem pod wrażeniem   . Aby wszyscy mogli się zapoznać z tą historią zamieściłem ją z polskim tłumaczeniem.
Jak  twierdzi sam Stallone to gdyby znalazł sobie pracę bądź sprzedał scenariusz dostał by duże pieniądze , ale nie spełnił by swoich marzeń.  Jest to doskonały przykład że nie wolno się poddawać , i działać. Dlatego gdy będziemy się rozwijać ,uczyć i po pewnym czasie przyjdzie nowy pomysł na życie to trzeba działać.
Życzę wszystkim takiej wytrwałości
Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz