środa, 16 października 2013

Wielkie Dzieki


Witam

Chciałby podziękować wszystkim .Mam już 3000 odwiedzin na moim bloggu .  Wielkie dzięki  . Jest mi miło że czytacie to o czym piszę  .Bardzo dziękuję za maile z przykładami do tego o czym pisze , za uwagi , za podpowiedzi . Ten wynik dodatkowo mobilizuje , zachęca do pracy .  Staram się poruszać tematy , które przydadzą się , pomogą zarabiać pieniądze . Podaję również linki  stron , do programów partnerskich które dają dobre prowizje . Jeszcze raz wielkie dzięki .

Każdy z nas ma swoje przemyślenia , sposoby działania , zasady itp. Miło mi , że wiele osób chce się za mną tym podzielić .  Odpowiadać  na setki maili nie jestem w stanie , staram się udzielać odpowiedzi poprzez blogg .

  Wczoraj dzieliłem się wrażeniami z Targów w Brnie gdzie zobaczyłem w normalnym ruchu samochody elektryczne . Nic w tym dziwnego ,ale mało ich jeszcze jeździ po drogach . Przy ciągle rosnących cenach paliw , przy ciągłym informowani przez media o kończeniu się źródeł ropy jest to bardzo fajna alternatywa. Myślę , że gdyby tak na serio weszła by w życie , pojawiły by się parkingi z możliwością ładowania takich samochodów i cena ich by była na kieszeń przeciętnego obywatela to ceny paliw natychmiast by spadły .Skończyło by się nakręcanie koniunktury  po przez zmniejszanie wydobycia ropy aby podnieść jej cenę na rynku. Po za tym mniej było by emisji produktów spalania paliw , poprawiła by się ekologia . Samochód elektryczny jest bardzo dobrym rozwiązaniem ,  tylko zasięg jego nie budzi rewelacji . Ale gdyby tak ktoś pomyślał na stacjach paliwowych o wymianie rozładowanych akumulatorów na naładowane jak to było kiedyś z końmi .

Ale to co proponuje nie jest do zaakceptowania przez  lobby paliwowe ,spadną zarobki , wpływy do budżetu z akcyzy . Chyba nie prędko to nastąpi u nas w kraju .

Pozdrawiam         

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz