wtorek, 6 sierpnia 2013

Wytrwać czy poddać sie ?


Witam

Myślę że wczoraj  opowiedziałem tylko na część maili , starałem się ogólnie poruszyć sprawy o które mnie pytacie. Wiem że fajnie się pisze a trudniej jest to wdrażać w życie. Potrzebna jest wytrwałość i motywacja do działania , a szczególnie w sytuacjach gdy coś nie wychodzi , mamy problem , otoczenie nas mocno krytykuje , gdy  wprowadzamy  zmiany . Zwykle to otoczenie ,które nas otacza ma na nas największy wpływ.  Czasami poddajemy się tuż przed metą , bo ktoś mówi : po co Ci to ,nie potrafisz , nie umiesz ,lepiej poświęć czas na coś innego , najpierw się naucz . Mam pytanie czy  to  otoczenie ,które nas otacza , płaci za nas rachunki , daje nam pieniądze na życie , nie .To my sami musimy zapracować na siebie na swoje rachunki na swoje potrzeby  , nikt za nas tego nie zrobi . Wiem że to trudne ale w chwilach gdy nasza motywacja spadnie do zera ,gdy zastanawiamy się  po co nam to , czy możemy się bez tego obejść  ,to wtedy  trzeba działać nawet na siłę . Pierwsze sukcesy lub symptomy sukcesu pomagają . Dlatego warto rozbić cel na małe kroki . Może przykład jak zjeść  całego  słonia – po kawałku . Robiąc drobne kroki i osiągając drobne sukcesy ,wzmacniamy swoją motywację . Sam gdy prowadziłem odchudzanie miałem takie chwile , nawet dużo ich było . W momentach gdy zamiast tracić wagę zaczyna ona wzrastać , zastanawiałem się  ,że to co  robię nie działa ,  po co ten wysiłek  ,po co dieta  , ograniczam sobie  potrawy które lubię ? Ale gdy się przełamie te wątpliwości  , zrobi coś niewielkiego , a przynoszącego efekt , zaraz poprawia się samopoczucie, zaraz wraca motywacja.

Podałem wczoraj linki do pewnego programu partnerskiego w , którym ćwicząc można też zarabiać . To jest oczywiście opcja , nie musimy tego robić . Ale zapraszam bo warto.  


Każdy bez względu na wiek , na sprawność fizyczną powinien ćwiczyć .Ruch to zdrowie .


Zapraszam


 

Pozdrawiam     

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz