czwartek, 22 sierpnia 2013

Czy marzenia się spełniaja


Czy marzenia się spełniają

Oczywiście . Sam się o tym przekonałem .Moim największym marzeniem było uczestnictwo w koncercie grupy PINK FLOYD , chociaż rozpadł się zespół  ,to może być  na koncercie któregoś z członków zespołu . Nawet zapisałem to sobie jako jeden z celów . Nic w tym nie było by nadzwyczajnego gdyby  nie propozycja  od mojego kolegi , że jego znajomy kupił bilety i jeden jest wolny oraz  jedziemy na koncert Rogera Watersa .  Super koncert niezapomniane przeżycie , a efekty  trudno będzie komuś do tego dorównać . Pełny stadion ludzi a nad naszymi  głowami przelatuje makieta bombowca  niemieckiego w skali 1: 1 i rozbija się o ścianę , ogień , efekt który myślę że wysoko postawił porzeczkę . Gigantyczna ściana przez całą szerokość boiska i trybun jako telebim na którym rozgrywa się widowisko . Animacje komputerowe , super technika  , efekty pirotechniczne ,wspaniała muzyka ,  i stworzona atmosfera  do końca życia pozostanie mi w pamięci . Bardzo jestem szczęśliwy , że udało mi się uczestniczyć w tym spektaklu . Widowisko jakie stworzył Roger Waters współzałożyciel  grupy Pink Floyd przejdzie do historii jako pokaz najnowszej techniki połączonej z wspaniałą muzyką , światłem i pirotechniką . Naprawdę warto było tam być .

Ktoś powie co w tym takiego . Przecież to tylko występ i można zawczasu sobie to zaplanować kupić  bilet . Tak to prawda ale gdy marzymy o zrealizowaniu naszego celu , moim był udział w koncercie grupy Pink Floyd a lider ma 70 lat to trudno przewidzieć , że taki koncert w ogóle  będzie i że będzie w do tego  Polsce . Po za tym  kupno biletów również sprawiało wiele problemów  ,gdyż bardzo szybko się rozeszły i gdy dotarła do mnie informacja o koncercie to owszem były ale gdzieś na obrzeżach korony stadionu . Myślę , że marzenia można spełnić nawet gdy jest ono trudne do spełnienia i nie w pełni zależy od nas.  Gdy czegoś bardzo pragniemy to mamy dodatkowe siły oraz ogromną motywacje do działania , oraz los nam sprzyja .Opisując mój przykład chcę pokazać , że można zrealizować swoje marzenia .  Życzę wszystkim realizacji swoich marzeń .
 

Pozdrawiam           

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz