środa, 22 maja 2013

Jest 2000 wejście na mój blog -bardzo dziękuję

Witam
Bardzo dziękuje za otrzymane  maile . Jest mi miło gdyż mam już  2000 wejść na bloga . Cieszy mnie to ogromnie gdyż to co pisze znajduje zainteresowanie . Ten stan rzeczy jeszcze bardziej motywuje mnie do pracy . Przeglądając statystyki widzę  ,że bardzo dużą liczbę czytelników mam za granicami Polski . To też bardzo znaczący dla mnie fakt , że  bariery językowe po przez systemy internetowe pomału zanikają  i można szybko przetłumaczyć dany tekst na inny język . Chcę podziękować  wszystkim czytelnikom . Otrzymuję ogromną ilość maili i to też w różnych językach . Dobrze jest teraz , że w translatorze można je przetłumaczyć i zrozumieć o co chodzi. Odpowiadając na kilka z nich jednocześnie poruszam temat o którym chciałem napisać. Pisałem o chodnikowcach , o wolnej drodze bogacenia się trochę o roli autorytetu i możliwości jego rozpoznania , o stereotypowym podejściu do bogactwa .Ale jak go szybko osiągnąć . Co trzeba zrobić aby zarobić i zarabiać tyle aby mieć czas wolny , żyć jak się chce i nie ograniczać . Jest kilka sposobów. Zacznę od pojęcia dochód pasywny. Jest to tak forma biznesu że nie musimy pracować a stale mamy dopływ gotówki . Takie drzewko na którym zamiast  na przykład jabłek wyrastają pieniądze. Jednym z starszych tego typu sposobów lub drzewek jest inwestycja w nieruchomości . Kupujemy lokal użytkowy lub mieszkalny i wynajmujemy go . Co miesiąc mamy czyn który najemca płaci nam za wynajmowany lokal. Jest to prosta forma dochodu pasywnego . Ale ktoś powie że trzeba najpierw zainwestować duże pieniądze , potem znaleźć najemcę  i pilnować aby płacił . Tak jest to duża inwestycja , wymagając zaangażowania dużych pieniędzy , oraz jest ryzyko że ktoś nam nie zapłaci a nasze Sądy działają jak działają. Można wziąć kredyt i co miesiąc spłacać z czynszu najmu ,to też jest  rozwiązanie.  Ale przy dobrej umowie , zabezpieczeniach i włożeniu pracy mamy co miesiąc dochód  i nie musimy już tak ciężko pracować . Ktoś powie tak fajnie ale gdy najemca zrezygnuje lub trafi się nieuczciwy najemca to mamy same problemy  to jest  właśnie ryzyko takiego biznesu  ale można się odpowiednio zabezpieczyć.
Ale są zaangażowane duże pieniądze . Co ma zrobić ten co nie ma zdolności kredytowej ,nie ma do wynajęcia lokalu. Moja propozycja przystąpić do marketingu sieciowego lub przyłączyć się do jakiegoś programu partnerskiego. Nie trzeba mieć dużych pieniędzy trzeba tylko włożyć  pracę nauczyć się . Dla zainteresowanych zapraszam :
www.zapytajmniejak.pl        
Bez ryzyka oraz bez zobowiązań zapraszam do obejrzenia i wysłuchania propozycji .
Na koniec chciałbym zadedykować utwór  mojej znajomej :


Pozdrawiam  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz