wtorek, 4 czerwca 2013

Zarabianie na pisaniu bestselerów

Witam
Dzień za dniem mija . Czas bardzo szybko upływa .Zacząłem pisać o sposobach szybkiego dojścia do bogactwa. Kolejnym sposobem dużego zarobku  jest napisanie poczytnej książki .Wielu autorów dzięki swoim książkom  błyskawicznie zdobyło majątek. Autorka Harry Pottera  Joanne Kathleen Rowling była nauczycielką . Zwykli ludzie nie wiedzą , że mają  wyobraźnię i talent .Są przekonani a nawet utwierdzani w przekonaniu że nie potrafią ,nie mogą , aż spróbują i przełamią swój opór. Lepiej coś zrobić nawet źle niż nic nie robić . Nawet gdy to nie wyjdzie to wiemy co źle robimy z czym mamy problem nad czym trzeba popracować. Sam się o tym przekonałem .Prowadzę od niedawna blog na początku nie myślałem , że ktoś będzie czytał co pisze . Teraz po 5 miesiącach mam ponad 2000 wejść i bardzo wiele maili z różnych stron świata. Czasami ma kłopot translator z przetłumaczeniem. Jest mi bardzo przyjemnie ,że ktoś czyta i podsuwa mi pomysły , daje rady o czym pisać , nawet dostaję  różne historyjki dotyczące tego o czym napisałem potwierdzające dany post  . Wielkie dzięki.  Dostaję co dziennie bardzo dużo pozdrowień ,jest to przyjemne do tego  jeszcze bardziej mobilizuje . A gdybym nie spróbował byłbym przekonany ,że pisanie bloga jest nie dla mnie. Dlatego warto spróbować . Być może ktoś z moich czytelników spróbuje i napisze bestseller czego wszystkim życzę , trzeba spróbować .Następnym przykładem jest Sylwester Stallone aktor twórca wielu kultowych ról. Ale jak zaczynał napisał scenariusz i chodził po wytwórniach filmowych  proponował swój scenariusz sprzedać ale wraz z tym , że zagra główną rolę .Za każdym razem odstawał odmowę .Proponowano mu duże pieniądze za scenariusz ale nikt nie w jego zdolności aktorskie nie wierzył i że ktoś go będzie oglądać. Po wielu odmowach gdy praktycznie nie miał za co żyć w końcu podpisał kontrakt na skromnych warunkach ale taki jaki chciał . Zagrał i zdobył świat. Jest bogaty i znany. Gdyby przystał na proponowane mu warunki to jednorazowo otrzymał by pieniądze, nakręcono by film  i koniec . A tak jest znaną postacią gara w wielu filmach i stwarza charakterystyczne postacie które przechodzą do historii. Jest wiele takich przykładów że mając zdolności i talent oraz ogromna wytrwałość , upór można dużo osiągnąć . Zawsze należy próbować .Nie wolno się poddawać i czekać na cud . Trzeba samemu sprawić ten cud .  
 Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz